Nie masz produktów w koszyku.

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

GWARANCJA NA OBUWIE

Każdy produkt dostępny w ofercie objęty jest 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz wady konstrukcyjne, materiałowe albo technologiczne powiadom nas o tym. Reklamowany towar należy niezwłocznie po zauważeniu wady przesłać na adres:

TERAGO.PL
ul. PRZEMYSŁOWA 46
32-765 Rzezawa

wraz z dołączonym opisem wady. Produkt zostanie przez nas przekazany do rzeczoznawcy marki, a reklamacja rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

REKLAMACJE

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

jak zareklamować produkt?

  1. Formularz reklamacyjny – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. 
  2. Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
  3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
TERAGO.PL
ul. PRZEMYSŁOWA 46
32-765 Rzezawa

z dopiskiem „terago.pl - reklamacja”

  1. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
     
  2. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

 

Pamiętaj:

Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.

 

Pliki do pobrania